Naše práce

Peťa si každý den jezdí do práce po krásných okreskách a zítra mu končí zkušebka. Projekt se pomalu rozbíhá a přibývají mu kolegové. Účastnil se i pohovorů, teď už z druhé strany, a spolupracuje se seniorními lidmi i studenty z ETH z různých zemí. Každý den kódí, hodně se toho učí a atmosféra je prý pohodová. Suma sumárum: je v Leice spokojený.

U mě se nemožné stalo skutečností a osmiměsíční pauza je u konce. V úterý nastupuju do práce - taky do Leicy! Už jsem si vyslechla nějaké řeči o dolejzání, ale (pro mě) bylo celkem prioritní, abychom jezdili do práce s Peťou spolu. (Ten by nejradši pořídil druhé auto, už má samozřejmě vybraný i přesný model, ale teď jsem mu tak trochu sebrala vítr z plachet, ha ha ha.) Napsala jsem do dvou týmů v Leice a jednoho ve Vectronixu, které sídlí ve stejném technologickém parku v Heerbruggu. Cesta do Geospatial Content Solutions byla zdlouhavá. Nebudu už vás nudit detaily z dob pohovorů. Na odezvy jsem čekala celkem dlouho, prošla několika koly a nakonec jsem si mohla vybrat ze dvou pozicí v Leice. Zvítězil u mě tým, který dělá na airborne systémech. Ze začátku budu vyšívat na dronech a později se zapojím do projektů, které se točí kolem senzorů (lidary a kamery, co se vystrčí z letadla a snímají krajinu). Už jsem se seznámila s celým patrem kolegů a bylo mi přiděleno luxusní místo s polohovatelným stolem a výhledem z okna na Alpy. Projekty zní jako celkem drsná výzva, takže se těším a jsem nervózní zároveň. Však mě znáte :)

Jinak už přes měsíc bydlíme na švýcarské straně. Zima se změnila rovnou v léto, všecko je zelené a krásně to tu kvete. Vybavujeme byt, jezdíme na kolech, chodíme po místních kopcích a strašně nás to baví. Příští zápisky by mohly být o bydlení a divných zvyklostech s praním prádla nebo o tom, jak se tu nakupuje a kolik co stojí. Napište nám, co by vás nejvíc zajímalo!


Komentáře

  1. Ahoj, je super číst, že jste ve švýcarsku spokojení :-) Zajímá se Leica o kooperativní výzkum? Když už budeš vyšívat na dronech, tak by tě mohl zajímat projekt Comp4drones, jehož návrh jsem podali před pár dny (nicméně je možné přidat pár partnerů i v další fázi plného návrhu a Švýcarsko má například v rámci výzvy ECSEL JU (https://www.ecsel.eu/calls/calls-2018) vyhrazeno 1.7 mil EUR.)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, diky za komentar. Jelikoz nastupuju zitra, nemam tuseni, jak se stavi ke kooperativnimu vyzkumu. Odhaduju ale, ze na tomto projektu k tomu prostor nebude.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat